مهد کودک ترمهمهد کودک ترمه، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

مهد کودک و پیش دبستانی چهارستاره ترمه

بازم اردو اینبارسرزمین رویایی لی لی پوت ها( سرزمین مشاغل)...

1395/6/21 13:52
4,818 بازدید
اشتراک گذاری

 

  سلام .مهد کودک در نظر دارد اردویی جهت بازدید از سرزمین لی لی پوت ها در تاریخ چهارشنبه 24 شهریور ماه  95 برای کودکان مقاطع آمادگی و پیش آمادگی 1 و 2 داشته باشد ، لذا والدینی که مایلند کودکانشان در این برنامه آموزشی تفریحی شرکت نمایند، رضایت نامه کتبی خود را تا قبل از چهارشنبه به مدیریت مهد کودک تحویل دهند.


 

سرزمین رویایی لی لی پوت جایی برای بازی بچه ها در تهران

بازی علاوه بر اینکه باعث نشاط و هیجان بچه ها می شه، توی رشد مهارت و استعداد بچه ها و یادگیریشون هم تاثیر فوق العاده ای داره. تاحدی که این روز ها خیلی از چیزای جدی و مهم روه با بازی دارن به بزرگسالان آموزش می دن (برای اطلاعات بیشتر، می تونین گیمیفیکیشن رو مطالعه کنید). سرزمین رویایی لی لی پوت هم می تونه هنگام بازی بچه ها، بهشون اطلاعاتی درمورد شغل های دیگه بده.

آخر هفته ای به طور تصادفی با معرفی یکی از دوستان رفتیم سرزمین رویایی لی لی پوت. پسرم که ۴ سالشه خیلی حال کرد. اینقدر که فکر کنم بازم بریم اونجا. فضا و محیط سرزمین رویایی لی لی پوت (Lilliput Dreamland) به شکلی طراحی شده که بچه ها می تونن نقش شغل های مختلف رو بخودشون بگیرن. از پلیس و نونوا بگیر تا ملوان و خلبان. با اینکه توی یه فضای سرپوشیده طراحی شده بود، اما از فضا به شکل مناسبی استفاده شده. فکر کنم عکساش بهتر از من می تونن محیط اونجا رو براتون توصیف کنن.

البته لازمه بگم این مکان مال بخش خصوصیه و خوب تعرفه ورودی خودش رو هم داره. به نظرم می شه یه جورایی با شهر بازی مقایسش کرد.

محیط لی لی پوت

فضا و امکانات بازی سرزمین لی لی پوت، برای بچه های ۲ تا ۱۲ سال درنظر گرفته شده و با توجه به مساحت آنفکر نمی کنم بیشتر از ۴۰-۵۰ تا بچه بتوانند باهم اونجا توی هر سانس بازی کنند. بخاطر همین بهتره قبل از رفتن تلفنی یه هماهنگی کنید.

فضای کلی به دو قسمت روباز و سرپوشیده تقسیم می شود. ایستگاه آتشفشانی و گل خونه توی قسمت روبازه و بقیه قسمت هاش توی یه سوله سرپوشیده تقریبا ۴۰ در ۸۰ متریه.

رفتن به سرزمین لی لی پوت

سانس های سرزمین لی لی پوت

هر روز ۴ تا سانس ۲ ساعت و نیم داره که بین هر سانس نیم ساعت فاصله هست. سانس هاش هم از ۹ صبح شروع می شه.یعنی سانس هاش اینجوری می شه:

سانس اول: ۹:۰۰ تا ۱۱:۳۰

سانس دوم: ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۳۰

سانس سوم: ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۳۰

سانس چهارم: ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۳۰

آدرس و دسترسی

آدرس دقیق سرزمین رویایی لی لی پوت: تهران، اتوبان باقری جنوب، خیابان ۱۹۶ غربی، خیابان اردیبهشت، جنب شهرداری

هم می تونید از اتوبان باقری (به سمت جنوب) بیایند توی خیابان ۱۹۶ هم می تونیند بلوار دلاوران (همون که مبلمان و سرویس خواب فروشیا توشن) رو تا آخراش به سمت شرق برید، بقیش هم تابلو داره.

با مترو هم می تونید بیاید ایستگاه متروی باقری، بعد یه تاکسی بگیرید تا اونجا.

پارکینگ

هم ضلع شرقی و هم جنوبیش جا برای پارک چند تا ماشین توی خیابون داره. یه کوچه کنارش هست که وسط کوچه یه پارکینگ عمومی شهرداری کوچیک رایگان هم وجود داره.

تلفن تماس

تلفن تماس: ۷۷۷۶۰۶۴۰ و ۷۷۷۶۰۶۵۳

پسندها (1)

نظرات (0)