مهد کودک ترمهمهد کودک ترمه، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

مهد کودک و پیش دبستانی چهارستاره ترمه

شعر های جدید مهد کودک

1395/11/19 13:14
8,927 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکبغلبوس

شعرهای تازه مهدکودک

جشن






اتومبیل

اتومبیل قشنگه         سرعتش چون فشنگه

چرخ های زیبا داره            مسافرتوش سواره

من دیروز اونو دیدم        از دیدنش خندیدم

خیلی شیک و ملوسه    همیشه عروسه

بوق بوق نگهدار     بوق بوق خبردار







پلیس

 

اونی که شبها بیداره    لباس آبی داره

مواظب شهر ماست  مواظب خون هاست

پلیس مهربونه   همیشه خوش زبونه

اونی که تفنگ داره  کلاه و فشنگ داره

با آدمای بدکار   با دزدای خطا کار

پلیسه مهربونه  همیشه خوش زبونه





لیمو شیرین

دوستای نازنیم   من لیموی شیرینم

با این که زرد رنگم  دوای صد تا دردم

من محصول شمالم   رفیق پرتغالم

آبدار و پرپر م من   تو میوه ها تکم من

اگر با من دوست بشی  هیچ وقت مریض نمی شی






زمستان

سرده سرده هوا   خیلی سرد هوا

بچه ها برف اومده   ننه سرما اومده

همگی به تن کنید   کاپشن و شال و کلاه

تا که سرما نخوری کوچولوی شیطون بلا





 

سلام

سلام سلام ستاره

چشمک بزن دوباره

سلام به غنچه گل

سلام به روی بلبل

سلام بروی غنچه

بخند توی باغچه

دنیا به اون بخنده

غم درهاشو ببنده






زمستان

زمستون زمستون

فصل تگرگ و بارون

هوا شده خیلی سرد

روی زمین پر از برف

چه خوبه کودکستان

وقتی می شه زمستان

کلاغ های سیاه رنگ

بخاری های روشن

وقتی بارون می باره

دلم می خواهد دوباره

برم به کودکستان

میان آن گلستان








هورااااااااااااااااااااا

دیدید چقدر قشنگه شعرهای مهد کودک

تشویقتشویقتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)